Obecnie trwa trzecia kampania telewizyjna marki z jej udziałem – aktorka promuje w niej ubezpieczenie na zdrowie i życie. Małgosia angażuje się również w działalność społeczną Fundacji Aviva, która wspiera lokalne inicjatywy na rzecz dzieci i rodziców. Uczestniczy w jury Fundacji, które właśnie rozstrzygnęło kolejny konkurs grantowy, rozdzielając ponad 200 tys. zł na rzecz dzieci.
Efekty przekroczyły oczekiwania, więc współpraca będzie kontynuowana.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, zarówno reklamowej, jak i społecznej. Szczególnie cenimy to, że Małgosia mocno utożsamia się z naszą marką, dzięki czemu jest ona jeszcze bardziej znana, ceniona i lubiana przez Polaków” – powiedział Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.