Komunikacja jest zbudowana na podstawie zabawnej gry słownej wykorzystującej słowa zawierające ,,ból” w treści. Dzięki Ibupromowi ból znika i słowa wracają do swoich pierwotnych treści co pokazuje kampania, np. ,,Bólmistrz bez bólu to burmistrz”.
Działania oparte są na animowanych bannerach, dedykowanym landing page’u niemabolu.pl oraz dzięki sponsoringowi kontekstowemu na serwisach tematycznych. Dodatkowo na stronie www.niemabolu.pl czeka konkurs z nagrodami: najnowszym Samsungiem Galaxy S7 oraz fioletowymi powerbankami. W ramach zadania konkursowego należy wymyślać własne słowa ,,bez bólu”, które zostaną wykorzystane w dalszym ciągu kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreację kampanii przygotowała agencja 2012 wraz z działem marketingu USP Zdrowie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mets, należący do grupy MEC.