Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
O autorze
1 min czytania 2016-06-14

Łukasz Sadłek dołączył do Carat na stanowisko communication manager. Łukasz z branżą mediową związany jest od 2005 roku, od samego początku w ZenithOptimedia Group, od stanowiska junior media plannera kończąc jako Media Manager. W czasie swojej kariery miał okazję pracować dla klientów z różnych branż m.in. dla Toyoty, Hochland, Sharp, Play, Aviva, Maspex oraz Reckitt Benckiser.

Marcin Ruszała przez ostatnie niespełna 4 lata był związany z domem mediowym MEC, pracując na stanowiskach od stażysty przez asystenta, junior online plannera po on-line plannera. W całej swojej karierze związany z planowaniem kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Marcin pracował dla takich klientów jak: Nestle, McFIT, IKEA, Inter IKEA, Comarch.

Małgorzata Prochenka od 2 lat związana z branżą mediową, swoją przygodę zaczęła w domu mediowym MEC, pracując odpowiednio na stanowiskach asystenta, a potem junior integrated planner buyer. W swojej karierze zawodowej Małgorzata miała okazję prowadzić projekty dla takich klientów jak: Nestle, Taranko, Animex.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj