Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Social media czy znajomi w realu – jak wybierają Polacy?

Polacy soboty spędzają poza internetem, a social media zastępują kontakt ze znajomymi w ciągu tygodnia. Które serwisy odwiedzamy najchętniej? Sprawdź w rankingu przygotowanym przez firmę Gemius.
O autorze
1 min czytania 2016-06-15

Facebook.com panuje niepodzielnie

Wielka czwórka międzynarodowych serwisów social media w Polsce to: Facebook.com, Twitter.com, Instagram.com i Pinterest.com. Pierwszy z nich niepodzielnie wiedzie prym popularności na polskim rynku. Średnia dzienna liczba użytkowników Facebook.com w kwietniu 2016 roku wyniosła 7,14 mln i była dziesięciokrotnie wyższa od sumy średniej dziennej liczby użytkowników pozostałych trzech serwisów w tym samym okresie (Twitter.com – 353 tys., Instagram.com – 254 tys., Pinterest.com – 104 tys. użytkowników).

Soboty w realu

Mimo dużej i stale rosnącej popularności mediów społecznościowych w Polsce można zauważyć, że są one dla Polaków substytutem realnych kontaktów ze znajomymi raczej w ciągu tygodnia niż podczas dni wolnych. Najwyższą aktywność użytkowników wszystkie z wymienionych serwisów notują na początku tygodnia, osiągając średnio zasięg w tych dniach ─ Facebook.com 34,4 proc., Twitter.com 1,8 proc., Instagram.com 1,2 proc., Pinterest.com 0,5 proc. W weekendy liczba użytkowników spada, najniższe wartości osiągając w soboty ─ średni zasięg w tym dniu to 29,5 proc. dla Facebook.com, 1,4 proc. Twitter.com, 1 proc. Instagram.com, 0,4 proc. Pinterest.com.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: www.gemius.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing