Polacy prelegentami prestiżowej konferencji ICML w Nowym Jorku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polacy prelegentami prestiżowej konferencji ICML w Nowym Jorku

Programiści RTB House – polskiej firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – zostali wybrani przez organizatorów do poprowadzenia sesji warsztatowej w ramach największej międzynarodowej konferencji branżowej...

International Conference on Machine Learning, która odbędzie się w dniach 19-24 czerwca 2016 r. w Nowym Jorku. Opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

International Conference on Machine Learning (ICML 2016) to największa konferencja naukowa poświęcona zagadnieniu praktycznego wykorzystania sztucznej inteligencji do stworzenia zautomatyzowanych rozwiązań, które potrafią uczyć się i podejmować decyzje na podstawie przetwarzanego zbioru danych. W wydarzeniu co roku udział bierze około 2000 specjalistów z całego świata.

Podczas tegorocznej, 33. edycji konferencji jedną z sesji warsztatowych poprowadzą Bartłomiej Romański i Konrad Żołna z RTB House. W ramach prelekcji zatytułowanej „user2vec: user modeling using LSTM networks” reprezentanci firmy opowiedzą o autorskiej metodzie umożliwiającej predykcję zachowań internautów (w tym m.in. działań zakupowych na stronach e-sklepów). W rozwiązaniu wykorzystano rekurencyjną sieć neuronową, czyli zaawansowane narzędzie, które pozwala na ocenę potencjału wybranego użytkownika w porównaniu z pozostałymi internautami odwiedzającymi daną stronę.

Jak podkreśla Bartłomiej Romański, chief technology officer RTB House, udział w ICML to dla firmy bardzo duże wyróżnienie. – Żyjemy w świecie niezliczonej, cały czas rosnącej ilości danych o użytkownikach sieci. Dlatego dogłębna analiza informacji na temat potencjalnych klientów stanowi klucz do biznesowego sukcesu w internecie. Opracowany przez nas algorytm, dzięki wykorzystaniu sztucznych sieci neuronowych, analizuje działania wszystkich użytkowników danego serwisu i jest w stanie z dużą dokładnością przewidzieć jak zachowa się wybrany internauta, jakie są jego intencje zakupowe i jaką decyzję podejmie. To z kolei sprawia, że nasze reklamy mogą być jeszcze dokładniej targetowane, produkty na bannerach reklamowych dobierane trafniej, a środki reklamowe naszych klientów wydawane jeszcze efektywniej – wyjaśnia Romański i dodaje – Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że będziemy mogli podzielić się naszym najnowszym odkryciem z najlepszymi specjalistami w dziedzinie sztucznej inteligencji na świecie.

RTB House to jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w kilkudziesięciu krajach Europy, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej. Spółka zatrudnia łącznie ponad 140 osób, w tym: ekspertów performance marketingu, analityków, specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programistów.

Więcej o konferencji i samej prelekcji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij