…uzupełnić ofertę Grupy i umocnić jej pozycję na rynku, zaś specjaliści pracujący w mailPro wzmocnią zespół SARE.
mailPro działa na rynku od 2005 roku, rozwijając funkcjonalny system do mailingu i zarządzania kampaniami e-mail. Efektem jest intuicyjny program do mailingu dostępny dla każdego, upraszczający wysyłkę wiadomości e-mail, newsletterów i biuletynów, a także tworzenie i zarządzanie listami subskrybentów oraz śledzenie efektów kampanii mailingowych bez rezygnacji z użytecznych narzędzi marketingowych. Od czerwca 2016 roku spółka mailPro stała się częścią Grupy Kapitałowej SARE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– To kolejny krok na drodze rozwoju Grupy SARE. Cieszymy się z zawartego porozumienia. mailPro to przede wszystkim prężny i kompetentny zespół działający w branży e-mail marketingu. Dzięki transakcji spodziewamy się osiągnąć efekty synergii i rozbudować ofertę kompleksowych usług wspierających sprzedaż w internecie – komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A. – Czeka nas teraz proces integracji systemów. Jestem przekonany, że wymiana doświadczeń i połączone kompetencje wzmocnią naszą pozycję rynkową.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024