„Media 360 – od analityki do sprzedaży” - Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Media 360 – od analityki do sprzedaży” -  Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż?

Jeden skuteczny sposób na sukces marki nie istnieje, ale z kilku sprawdzonych narzędzi i wskaźników można stworzyć już solidną bazę dla naszych założeń komunikacyjnych i sprzedażowych. O tym, jak wykorzystać do tego wiedzę z mediów, mówi poradnik IMM „Media360 – od analityki do sprzedaży”.

„Cel jest najważniejszy, ale warto też sprawdzić, które z narzędzi było najbardziej skuteczne w jego realizacji.” – podkreśla Anna Miotk, jeden z ekspertów wypowiadających się w treści publikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Media pozostają głównym sposobem przekazywania i pozyskiwania informacji. Do niedawna w budowaniu popularności i świadomości marki najważniejsze były artykuły w poczytnej prasie i reklama w telewizji. Dziś trudno wyobrazić sobie komunikację bez aktywnego udziału w mediach społecznościowych i analizy publikowanych tam treści. Kupujemy dzięki Twitterowi. Zatrudniamy przez Snapchata. „Sens mają tylko takie działania, które są odpowiednio skrojone na wszystkie płaszczyzny internetu, a tych - jak dobrze wiemy - jest coraz więcej. Wiedza o tym, jak funkcjonują owe płaszczyzny jest nieodzownym elementem marketera.” – komentuje jeden z rozdziałów książki Przemysław Pająk. Warto z uwagą wsłuchać się w głos klientów polecających lub krytykujących konkretne oferty naszej marki w sieci. Nie w każdej sytuacji trzeba reagować, ale zawsze trzymajmy rękę na cyfrowym pulsie.

Postępujący rozwój technologii oraz jej konsumpcji na wielu ekranach jednocześnie, wyznaczyły istotne zmiany w obszarze komunikacji. W związku z tym z punktu widzenia marek i biznesu, ważne jest dziś przekształcenie „big data” w „smart data”. Dlatego właśnie powstał ten poradnik. Zaawansowana analityka danych mediów tradycyjnych i społecznościowych nie tylko odkryje informacje o danej firmie czy produkcie, ale także znajdzie inspiracje i insighty, które pomogą marce zjednać rzeszę fanów oraz podbić słupki sprzedaży. „Solidna analiza wyników z monitoringu mediów stanowi fundament pod podjęcie działań z obszaru real-time marketingu, a ten jest przecież jednym z najsilniejszych marketingowych trendów.” – podkreśla Dagmara Pakulska w komentarzu do części „Wokół marki”.

Warto korzystać z pełni możliwości narzędzi marketingowych. Zapraszamy do lektury.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij