Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grzegorz Bonder (General Manager w UNIQUE ONE): Efekty realnych działań marketingowych przekładają się na wzrosty sprzedaży i rozwój marek. To taka zabawa, której efekty dają motywację i zadowolenie

Grzegorz Bonder (General Manager w UNIQUE ONE): Efekty realnych działań marketingowych przekładają się na wzrosty sprzedaży i rozwój marek. To taka zabawa, której efekty dają motywację i zadowolenie
Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedział tym razem Grzegorz Bonder - General Manager w UNIQUE ONE.
O autorze
1 min czytania 2016-06-27

1. W marketingu najważniejsze jest… 

Sprzedaż! Odwaga! Analityka!

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

WestJet Christmas Miracle: real-time giving. 

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Transmisja losowania na żywo przez satelitę w temperaturze -22C z 11 dedykowanych miejsc w Polsce.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Narodowa Loteria Paragonowa. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Kampania Mitsubishi promująca nowego Galanta w Holandii.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Geotargetowanie komunikacji w czasie.  Łączenie kilku platform social mediowych do jednej kampanii. Virtual Reality. Coraz bardziej innowacyjne i zaskakujące konsumenta działania marek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Komunikacja w TV. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są… 

Zaufanie – dostęp do pełnych danych – długofalowa współpraca.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Nieba. 

10. Moja kampania marzeń… 

To kampania, która mocno zamiesza rynek sprzedażowo, zmieni układ sił i długo się będzie o niej mówiło.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Efekty realnych działań marketingowych przekładają się na wzrosty sprzedaży i rozwój marek. To taka zabawa, której efekty dają motywację i zadowolenie ☺

 

Grzegorz Bonder
General Manager w Agencji UNIQUE ONE

W branży reklamowo-marketingowej od przeszło szesnastu lat. UNIQUE ONE należy do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”. Agencja jest pionierem nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku, m. in. jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, przeprowadziła również pierwszą w Polsce loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej. W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center. Dotychczas agencja pracowała dla polskich i międzynarodowych marek, m.in. takich jak: Nestle Polska, L’Oreal Polska, Makro, Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów (Narodowa Loteria Paragonowa).

Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów (tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.