Value Media wygrywa budżet TMS Brokers

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media wygrywa budżet TMS Brokers

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrywa budżet na kompleksową obsługę domu maklerskiego, będącego liderem w świadczeniu usług doradztwa na rynkach walut, CFD, kontraktów terminowych i opcji – TMS Brokers.

Value Media będzie odpowiadać za prowadzenie całościowych działań online: strategię, planowanie mediów, w tym SEM i Paid Social, a także analitykę i przygotowanie kreacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Value Media jako jedyne, spośród kilku agencji zaproszonych do przetargu, zaproponowało nam innowacyjną strategię, która jest najlepiej dopasowana do naszych celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu bardzo dobrego poziomu kosztów – komentuje Michał Kidała, Dyrektor Departamentu Marketingu, Domu Maklerskiego TMS Brokers S.A.

Umowa ma charakter długofalowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij