Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OS3 Group S.A. dokonuje kolejnej, zapowiadanej akwizycji agencji shopperowej

H2O Creative, spółka o silnie rozwiniętych kompetencjach m.in. shopper marketingowych i brand buildingowych, stała się częścią OS3 Group S.A.
O autorze
1 min czytania 2016-06-28

Agencja swoją pozycję rynkową buduje od 15 lat, pracując dla takich klientów jak Stock Polska, Grupa Żywiec, Orangina Schweppes Polska, AEG czy Beisersdorf (Nivea). To kolejna w przeciągu roku akwizycja uzupełniająca ofertę holdingu i strategiczny krok w realizacji planu dynamicznego rozwoju grupy. 

Transakcja pomiędzy grupą a H2O Creative została zamknięta w zeszłym tygodniu. Obie strony zgodnie twierdzą, że jest to szansa na rozwój i stworzenie komplementarnej, konkurencyjnej oferty na rynku. Jak podkreśla Marcin Maj, CEO OS3 Group S.A. – Szybko postępująca synergia kanałów on-line i off-line to kierunek, w którym zmierza współczesna komunikacja marketingowa. Ciągłe poszerzanie kompetencji to jedno z kluczowych założeń naszego biznesu, a H2O Creative to doskonałe uzupełnienie naszej oferty, szczególnie w zakresie shopper, który jest istotnym elementem dzisiejszych strategii marketingowych skupionych na efektywności.

H2O Creative to agencja obecna na rynku od 15 lat, która od początku swojego istnienia buduje swoją pozycję w oparciu o kompleksowe doradztwo strategiczne oraz stosowanie niestandardowych rozwiązań shopper marketingowych. Jednym ze spektakularnych sukcesów agencji jest strategia komunikacji marki Lubelska, która w ciągu trzech lat podbiła rynek krajowy, stając się nr 1 wśród wódek smakowych oraz znalazła się wśród najsilniejszych marek alkoholowych na świecie. Wśród niedawnych sukcesów warto także wymienić dynamiczny rozwój marki Saska, w której tworzenie agencja była zaangażowana od samego początku. Agencja może także pochwalić się realizacją kampanii in-store na rynki europejskie dla marki AEG (sprzęt AGD). 

Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative tak tłumaczy decyzję o wejściu do grupy– To dla nas ważny krok w dynamizacji naszego biznesu. Łączenie kompetencji pod jednym dachem to zauważalny trend na polskim rynku usług marketingowych oraz naturalna konsekwencja odpowiadania na oczekiwania stawiane przez Klientów. A ci coraz częściej szukają możliwości przekazania budowania pozycji swoich marek w jedne, wyspecjalizowane ręce. Synergia podmiotów o ugruntowanych pozycjach sprawi, że na rynku pojawi się nowa jakość obsługi nawet bardzo złożonych i funkcjonujących na wielu płaszczyznach kampanii marketingowych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarówno OS3 Group S.A. jak i H2O Creative mogą pochwalić się bogatym portfolio Klientów z różnego typu branż. Od FMCG, w tym produkty sensytywne, poprzez finanse i bankowość, a kończąc na motoryzacji.

W ramach OS3 Group S.A. działają już: agencja strategiczno-kreatywna OS3, Faster’n’Better specjalizująca się w aktywacjach WOMM, Media Republic – dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych, Red Umbrella – software house, MobileGo mająca w ofercie rozwiązania mobilne. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się