dotrelations

  • Profil działalności:

    Agencja Social Media , Agencja Public Relations

  • Opis:

    Agencja komunikacji zintegrowanej wspierająca realizację celów strategicznych klienta, budująca trwałe relacje i kształtująca wizerunek firm, produktów, marek, wydarzeń i osób. Pracuje dla nas niemal 50 specjalistów z różnych obszarów komunikacji, m.in.: public & media relations, social media, digital, influencer marketing, content marketing, employer branding, promocja eventów. Analizujemy, tworzymy strategie, wykorzystujemy różne kanały i narzędzia komunikacji marki, mierzymy, doradzamy najbardziej efektywne rozwiązania. Od A do Z.

  • Klienci:

    Amica, Intermarche, GLS, Cartoon Network, Boomerang, John Deere, Polwell, Kubuś, PKO Bank Polski, ICT Poland, Volkswagen Polska, Corona Extra Poland, Pearson, GLS, augusto, SerwerSMS.pl, blulog

  • Rok powstania:

    2008

  • Liczba pracowników:

    41 - 60

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij