White Paper Agency SP. z o.o.

  • Profil działalności:

    Dom mediowy , Agencja interaktywna

  • Opis:

    W White Paper Agency łączymy kompetencje domu mediowego i agencji interaktywnej. Naszym celem jest prowadzenie przemyślanej komunikacji marek, produktów i usług. Przyglądamy się, analizujemy i wyciągamy wnioski, by zarekomendować optymalne rozwiązania. Stawiamy zarówno na jakość, jak i efekt biznesowy. Wspieramy firmy w działaniach komunikacyjnych poprzez precyzyjne rozumienie potrzeb biznesowo-sprzedażowych, bogate doświadczenie klienckie oraz implementacje oparte na szerokiej wiedzy eksperckiej. Prowadzimy kampanie 360 stopni, dzięki czemu całościowo odpowiadamy za proces oraz komunikację opartą o strategię, kreację, działania social i aktywności mediowe. Jesteśmy zwięźli, elastyczni, oryginalni i niesztampowi oraz nastawieni na generowanie konkretnych efektów w postaci ROI/ wzrostu sprzedaży/ zwiększenia widowni itp. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej online i branży telewizyjnej. Choć sami tworzymy ten rynek, nieustannie wciąż na nowo się go uczymy, by szukać coraz efektywniejszych rozwiązań. Pomagamy w rozwoju zarówno małym biznesom, by mogły dynamicznie rosnąć z nami, jak i dużym podmiotom, potrzebującym profesjonalnego opiekuna marki.

  • Klienci:

    Polpharma, Mylan, Essilor, Alcon, Coca-Cola, TNT, Boomerang, AMC, CBS Reality, Viasat World, Epic Drama, Viasat Explore, Viasat Nature, Viasat History, TV Puls, LS Airport Services, UFC, Oponeo, Bridgestone, Valeant, Canpol Babies, Aflofarm, Polsat Jim Jam, Sundance channel, Extreme Sports Channel, SuperGrosz, ELPLAST+, Towarzystwo Finansowe Silesia, Impel, Scott, Szczecin Industrial Park, Igus, Polregio, Limango

  • Rok powstania:

    2013

  • Liczba pracowników:

    11 - 20

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij