360commerce

  • Profil działalności:

    Inny , Agencja reklamowa

  • Opis:

    1. Doradztwo strategiczne: strategie e-sprzedażowe i e-marketingowe (wraz z egzekucją), z uwzględnieniem marketingu efektywnościowego 2. Doradztwo w efektywnym wykorzystaniu e-marketingu i social media (Youtube, blogosfera, serwisy społecznościowe) 3. Analiza konkurencji i identyfikacja kluczowych elementów w budowaniu przewagi konkurencyjnej (e-marketing, e-commerce, ew. elektroniczne kanały sprzedaży) 4. Integracja nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży i komunikacji (online + offline), 5. Audyty e-commerce 6. Optymalizacja istniejących systemów e-commerce, w tym usprawnienia procesów ukierunkowanych na działania biznesów online 7. Budowa, audyt i optymalizacja procesów biznesowych w kontekście sprzedaży elektronicznej 8. Strategie asortymentowe i cenowe w sprzedaży elektronicznej 9. Analiza badań rynkowych i sytuacji rynkowej 10. Edukacja w zakresie e-commerce, e-marketingu (w tym marketingu efektywnościowego, blogosfery i social media)

  • Klienci:

    Firma powstała w maju 2012

  • Rok powstania:

    2012

  • Liczba pracowników:

    1 - 5

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij