Blueberry Group Sp. z o.o. S.K.A.

  • Profil działalności:

    Agencja interaktywna , Agencja reklamowa

  • Opis:

    Agencja reklamowa 360, składająca się z 4 działów. BlueBerry - nowe media są naszym polem do popisu, ale nie uciekamy przed nowatorskim podejściem do kampanii opartych na tradycyjnych nośnikach. BerryMachine - jednoczesne działanie na wielu kanałach. Synergia online z offline. Łączenie eksperymentu, robotyki, inżynierii i sztuki z marketingiem. Działanie we wszystkich obszarach marketingu: ambient, guerilla, social, mobile czy new media. SmartBerry - innowacyjne podejście do relacji z klientem, który ma do czynienia z partnerem biznesowym, a nie tylko z agencją. Rozwiązywanie problemów biznesowych zamiast standardowego odpowiadania na briefy. GrowingSocial - kompleksowe kampanie dla Facebooka i innych platform. Przygotowanie strategii oraz tworzenie rozwiązań kreatywnych. Całodobowa obsługa. W ramach tej jednostki prowadzimy największe fan page FMCG w Polsce.

  • Klienci:

    Danone, Sony, L'Oreal, Grupa Mars, Mazda, Bosch, Kraft, Frugo, Orange i inne

  • Rok powstania:

    2007

  • Liczba pracowników:

    61 - 100

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij