Nasza główna kompetencja to Customer Experience Management. Wspieramy naszych klientów w badaniu doświadczeń klienta uwzględniając wszystkie punkty styku na Customer Journey. Projektujemy doświadczenia dla klientów na rynku B2B i B2C. Wspieramy organizację we wdrożeniu przez wsparcie w zakresie leadership i projektowanie programów motywacyjnych dla pracowników. Jesteśmy nastawieni na wyniki - wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów powinno przynosić korzyści organizacji w postacie optymalizacji kosztów oraz wzrost zysków, dlatego ważny jest ROI. Określamy wskaźniki pomiaru i i monitoringu CEM, wspieramy naszych klientów technologią.
Billennium, RWE, Roche, Orlen, BZ WBK, PKO Ubezpieczenia, Generali, Jet Line, AMG
2012
6 - 10
Równoległa 1
02-235 Warszawa
mazowieckie
+48 22 487 95 41
https://www.linkedin.com/groups?mostRecent=&gid=7413809&trk=my_groups-tile-flipgrp
Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?
Wystarczy kliknąć: