Everbe

  • Profil działalności:

    Inny , Projektowanie użyteczności

  • Opis:

    Nasza główna kompetencja to Customer Experience Management. Wspieramy naszych klientów w badaniu doświadczeń klienta uwzględniając wszystkie punkty styku na Customer Journey. Projektujemy doświadczenia dla klientów na rynku B2B i B2C. Wspieramy organizację we wdrożeniu przez wsparcie w zakresie leadership i projektowanie programów motywacyjnych dla pracowników. Jesteśmy nastawieni na wyniki - wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów powinno przynosić korzyści organizacji w postacie optymalizacji kosztów oraz wzrost zysków, dlatego ważny jest ROI. Określamy wskaźniki pomiaru i i monitoringu CEM, wspieramy naszych klientów technologią.

  • Klienci:

    Billennium, RWE, Roche, Orlen, BZ WBK, PKO Ubezpieczenia, Generali, Jet Line, AMG

  • Rok powstania:

    2012

  • Liczba pracowników:

    6 - 10

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij