Feno

  • Profil działalności:

    Agencja reklamowa

  • Opis:

    W Feno wierzymy w to, że "digital" to nie pojęcie z obszaru technologii. Digital to ciągła zmiana myślenia, komunikowania się i działania ludzi w hiperpołączonym świecie. Szukamy w nim trendów i insightów. Jesteśmy w nim partnerem i przewodnikiem naszych Klientów. Dajemy impuls do zmiany. Jesteśmy tacy, ponieważ pielęgnujemy kulturę naszej organizacji opartą na różnorodności, elastyczności i współpracy. Codziennie uczymy się i dzielimy zdobytą wiedzą. Po prostu lubimy naszą pracę! Rozumiemy, że współcześni konsumenci mają większy wybór, ale także większe oczekiwania. Inaczej szukają, decydują i kupują. Dla nas i naszych Klientów to nie zagrożenie, lecz ogromna szansa. Aby mogli z niej skorzystać, wspieramy digitalową transformację na poziomie zmiany kultury ich organizacji. Proponujemy rozwiązania marketingu 360, łączymy tradycyjne i cyfrowe media. Badamy i rozumiemy zachowania i oczekiwania wszystkich generacji: silver, baby boomers, X oraz millenialsów. Nasze działania pomagają zdobywać nowe obszary biznesowe, budować świadomość marki i sprzedaż. Digital to dla nas większa elastyczność działań marketingowych, większa mierzalność działań i większa konwersja. To także lepsza i tańsza obsługa klienta.

  • Klienci:

    Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s Whisky, Netia, T-Mobile, PZ Cussons, Fundacja DKMS, Novartis

  • Rok powstania:

    2009

  • Liczba pracowników:

    41 - 60

Sprawdź podobne firmy

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij