Llama 3 nadchodzi, czyli nowa odsłona modelu językowego open source od Meta
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
Nic nowego? Fix the basics first
7 dni temu
Upoluj wejściówkę na Polish Graphic Design Extra Large Talks [KONKURS]
4 dni temu
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
4 dni temu
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
wczoraj
Marketing w Kulturze 2024: instytucje to marki konsumenckie [RELACJA]
NAJNOWSZE
wczoraj
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
wczoraj
Marketing w Kulturze 2024: instytucje to marki konsumenckie [RELACJA]
wczoraj
Aktor znany z roli ojca Jakuba z serialu „1670” twarzą komunijnej kampanii reklamowej x-kom
wczoraj
Miss AI: Zorganizowano pierwszy konkurs piękności dla kobiet wygenerowanych przez AI
wczoraj
#NMInisights: Biznes w równowadze – jak przyspieszyć transformację ESG w polskich firmach? [RAPORT]
wczoraj
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
wczoraj
6 megatrendów na rynku gadżetów reklamowych z nadrukiem
wczoraj
Llama 3 nadchodzi, czyli nowa odsłona modelu językowego open source od Meta
Kampanie
4 dni temu
Nagrody SABRE Awards EMEA 2024 rozdane! Poznaj polskich laureatów
4 dni temu
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
4 dni temu
#NMInsights: „Work Tools of Tomorrow – Narzędzia pracy jutra”. Autentika wypuszcza trendbook na temat pracy (w) przyszłości
4 dni temu
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
4 dni temu
Orkiestra z ogonem: Pedigree stworzyło muzykę na podstawie merdania psich ogonków
4 dni temu
Nic nowego? Fix the basics first
4 dni temu
#NMInsights: Aktywacja marek polskich organizacji w praktyce. Raport Blue Fox
4 dni temu
Fundacja OddBalls gra cieniem na Moście Westminsterskim, aby zachęcić do regularnych badań jąder
Sztuczna inteligencja
4 dni temu
Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Young Creatives 2024. Najlepsi powalczą podczas Cannes Lions
4 dni temu
Lego odświeża design system: klocki sercem wszystkiego
5 dni temu
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
5 dni temu
Lady Gaga w reklamie leku przyznaje, że cierpi na migrenę
5 dni temu
Polscy mężczyźni nie wiedzą, jak gospodarować swoimi pieniędzmi
5 dni temu
„Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami
5 dni temu
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
6 dni temu
„The Boring Phone”: telefon od Heinekena® i Bodegi, który daje wolność
6 dni temu
„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu
6 dni temu
New Business Barometer: polscy liderzy nowego biznesu [RAPORT]
6 dni temu
Polski sklep z męską bielizną walczy z podróbkami
6 dni temu
Konferencja Środowiskowa Interzero 2024
7 dni temu
Upoluj wejściówkę na Polish Graphic Design Extra Large Talks [KONKURS]
7 dni temu
Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
7 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
7 dni temu
Marketing mikromomentów A.D. 2024
7 dni temu
Dulux na nowo przedstawia okładki 12 klasyków literatury, od „1984″ do „Draculi”. Inspiracją kolory farb
15.04.2024
#NMInsights: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji [RAPORT]
15.04.2024
#NMInsights: Mapa Trendów 2024. Jakie megatrendy kształtują świat?
15.04.2024
Miłość gorąca jak… burger. Co łączy podnieconych seniorów i fast food?
15.04.2024
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
15.04.2024
Platforma GdzieJakiBiznes od Mastercard pomoże wybrać najlepszą lokalizację dla twojej firmy
15.04.2024
Proof of play w praktyce kampanii digital OOH
15.04.2024
Jak znaleźć temat webinaru, który zainteresuje Twoich odbiorców