Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
Dove uważa, że sztuczna inteligencja zagraża przedstawianiu prawdziwego piękna. W związku z tym, marka…
Webinar NowyMarketing
Webinar NowyMarketing
Chcesz stworzyć skuteczną komunikację marki? Dowiedz się, co jest ważne dla konsumentów w 2024 roku!
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
Dove uważa, że sztuczna inteligencja zagraża przedstawianiu prawdziwego piękna. W związku z tym, marka…
Marketing mikromomentów A.D. 2024
Proof of play w praktyce kampanii digital OOH
Jak znaleźć temat webinaru, który zainteresuje Twoich odbiorców
04.04.2024
Upoluj wejściówkę na Konferencję Młodzi Dorośli 2024 [KONKURS]
3 dni temu
#NMInsights: Mapa Trendów 2024. Jakie megatrendy kształtują świat?
3 dni temu
#NMInsights: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji [RAPORT]
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2024
dzisiaj
Lady Gaga w reklamie leku przyznaje, że cierpi na migrenę
dzisiaj
Polscy mężczyźni nie wiedzą, jak gospodarować swoimi pieniędzmi
dzisiaj
„Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami
dzisiaj
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
wczoraj
„The Boring Phone”: telefon od Heinekena® i Bodegi, który daje wolność
wczoraj
„Let The Journey Begin”: problem z zakupem nieruchomości w Nowym Jorku ukazany w renesansowym wydaniu
wczoraj
New Business Barometer: polscy liderzy nowego biznesu [RAPORT]
wczoraj
Polski sklep z męską bielizną walczy z podróbkami
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2024
2 dni temu
Upoluj wejściówkę na Polish Graphic Design Extra Large Talks [KONKURS]
2 dni temu
Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
2 dni temu
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
2 dni temu
Marketing mikromomentów A.D. 2024
2 dni temu
Dulux na nowo przedstawia okładki 12 klasyków literatury, od „1984″ do „Draculi”. Inspiracją kolory farb
3 dni temu
#NMInsights: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji [RAPORT]
3 dni temu
#NMInsights: Mapa Trendów 2024. Jakie megatrendy kształtują świat?
3 dni temu
Miłość gorąca jak… burger. Co łączy podnieconych seniorów i fast food?
3 dni temu
#NMInsights: „Dezinformacja oczami Polaków”: jak odróżnić prawdę od fałszu [RAPORT]
3 dni temu
Platforma GdzieJakiBiznes od Mastercard pomoże wybrać najlepszą lokalizację dla twojej firmy
3 dni temu
Proof of play w praktyce kampanii digital OOH
3 dni temu
Jak znaleźć temat webinaru, który zainteresuje Twoich odbiorców
6 dni temu
Jak wspierać neuroróżnorodne zespoły [PORADNIK]
6 dni temu
Zielony sklep, czyli jak sprawić, aby e-commerce był bardziej eko
7 dni temu
Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?
7 dni temu
#NISKIECENYDLAWSZYSTKICH. Ponad 100 tys. klientów skorzystało pierwszego dnia z promocji Delikatesów Centrum
10.04.2024
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
10.04.2024
„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
10.04.2024
Czemu Karol III i Ozzy Osbourne to zmory marketingu? Czyli o segmentacji i pokoleniach
10.04.2024
Adyen Retail Report: Polski handel zostawia Europę daleko w tyle [RAPORT]
10.04.2024
Body leasing, czyli jak pozyskać najlepsze talenty w digital marketingu
09.04.2024
Marka adidas walczy z presją w sporcie. W ramach akcji wydano gazetkę szkolną przygotowaną przez uczniów szkoły podstawowej
09.04.2024
„Mówiłem jej, że ma przestać”. SEXEDPL z kampanią edukacyjną, która dotyczy przemocy wobec mężczyzn
09.04.2024
„Expectations vs. reality”. Kampania, która obala stereotypy związane z Wilnem
09.04.2024
Martyna Wróbel (Budimex SA): Pokazywanie branży budowlanej jako innowacyjnej to jeden z naszych priorytetów
09.04.2024
Jak wejście Kaufland Marketplace wpłynie na polski rynek e-commerce [OPINIE]
08.04.2024
Efekt kontekstu w erze post-cookies
08.04.2024
Upoluj wejściówkę na IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content [KONKURS]
08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
08.04.2024
5 sposobów na optymalizację kampanii marketing automation
05.04.2024
Jak ekonomia współdzielenia automatów paczkowych może zmienić przyszłość logistyki w Polsce