Ogłoszenie wyników YouTube Works Awards

Ogłoszenie wyników YouTube Works Awards

YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, który wyłoni najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie na platformie YouTube wyświetlane od 1 stycznia 2020 do 30 czerwca 2021. Konkurs odbywa się w tym roku w Polsce po raz pierwszy. 

W ramach konkursu nagrody zostaną przyznane w 5 kategoriach: Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness oraz Small Budget, Big Results. Jury wskaże także zwycięzcę Grand Prix konkursu, czyli kampanię, która w najbardziej kreatywny, przemyślany, spójny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do zrealizowania celów biznesowych. Pełen skład jury znajduje się na stronie konkursu.

– Wśród zgłoszonych kampanii będziemy szukać takich, które z jednej strony wyróżniają się doskonałym pomysłem kreatywnym lub są oparte na solidnych danych i insightach, a z drugiej strony wykorzystały YouTube, aby zrealizować założone cele biznesowe. YouTube to platforma, która daje ogromne możliwości dotarcia do widzów, dlatego, w zależności od kategorii, ocenimy także to, jak ten potencjał został wykorzystany. Ostatnie miesiące sprawiły, że wielu marketerów nie tylko zredefiniowało swoją strategię komunikacji, ale także zmieniło proporcje w swoim media mixie, w szerszym zakresie wykorzystując takie kanały digitalowe jak YouTube. Jesteśmy bardzo ciekawi zgłoszonych projektów i liczymy na emocjonujące obrady – mówi Dorota Cudna-Sławińska, chief commercial officer Kantar.

Ogłoszeni wyników nastąpi 28 października. Transmisja z wydarzenia dostępna będzie po uprzedniej rejestracji na stronie events.withgoogle.com/brandcast-pl/.

Partnerem merytorycznym konkursu jest Kantar Polska.

Czytaj więcej: YouTube Works Awards

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij