-
Gdzie:
Gdańsk
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, 80-386 Gdańsk, ul. Lęborska 3b -
Kiedy:
-
- WWW:
- Za ile:
Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends wypełnione ciekawymi prezentacjami zaproszonych ekspertów, Case Study Festival, konkurs, w którym zmierzą się agencje oraz Social Media SuperStars, wyzwanie dla specjalistów, w którym skonfrontują swoją wiedzę i umiejętności w specjalnym teście.
Social Media Convent odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Konferencja ma być organizowana cyklicznie, 1 lutego 2013 r. odbędzie się jej pierwsza edycja.
SOCIAL MEDIA TRENDS
Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media, a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.
CASE STUDY FESTIVAL (zgłoszenia do 05.01.2013)
Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.
SOCIAL MEDIA SUPERSTARS
Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.
PROGRAM WYDARZENIA
- 10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników
- 11:00 – 14:30 – Social Media Trends
- 1) Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media, Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz
- 2) Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu, Michał Sadowski, Brand24
- 3) A dlaczego nie Twitter?, Rafał Janik, Think Media
- 4) Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta, Michał Górecki, Grupa Heureka
- 5) Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013, Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender
- 6) Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba. Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,
- 14:30 – 15:15 – Lunch
- 15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars
- 16:00 – 17:30 – Case Study Festival
- 1) Jak media mogą wykorzystać social media, Filip Cieślak, Wirtualna Polska
- 2) Prezentacje konkursowe
- Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00
- Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku
Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing
Czytaj więcej: Pressroom, Social media, Social Media Convent, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER