Social Media Convent

Social Media Convent

  • Gdzie:

    Gdańsk
    Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, 80-386 Gdańsk, ul. Lęborska 3b

  • Kiedy:

    -

  • WWW:

    socialmediaconvent.pl

  • Za ile:

    zarejestruj się

Wydarzenie składać się będzie z trzech głównych części: Social Media Trends wypełnione ciekawymi prezentacjami zaproszonych ekspertów, Case Study Festival, konkurs, w którym zmierzą się agencje oraz Social Media SuperStars, wyzwanie dla specjalistów, w którym skonfrontują swoją wiedzę i umiejętności w specjalnym teście.

Social Media Convent odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Konferencja ma być organizowana cyklicznie, 1 lutego 2013 r. odbędzie się jej pierwsza edycja. 

SOCIAL MEDIA TRENDS

Prezentacje zaproszonych ekspertów poświęcone najnowszym trendom i zmianom w social media, a także nowym sposobom ich wykorzystania przez marki. Głównymi tematami będą: monitoring, obsługa klienta, treści, zaangażowanie i badanie efektów działań. Nie zabraknie też podsumowań i ciekawych case studies. Każdy ekspert będzie miał do dyspozycji 30 minut.

CASE STUDY FESTIVAL (zgłoszenia do 05.01.2013)

Część konkursowa dla agencji, firm i marek, w której prezentowane będą case studies z najciekawszych kampanii w social media w 2012 roku. Oceny dokonywać będą eksperci prezentujący się w pierwszej części konferencji oraz publiczność. Kampanie będą prezentowane w krótkich, kilku minutowych wystąpieniach.

SOCIAL MEDIA SUPERSTARS

Wyzwanie dla specjalistów komunikacji w social media, które wyłoni prawdziwe gwiazdy w branży. Zadaniem uczestników będzie podjęcie specjalnego testu wiedzy i umiejętności przygotowanego przez ekspertów. Najlepsi zdobędą specjalne koszulki od Feeltz i Brand24 – Social Media SuperStar.

PROGRAM WYDARZENIA

  • 10:00 – 10:50 – Rejestracja uczestników
  • 11:00 – 14:30 – Social Media Trends
  • 1) Magia rozmowy, czyli obsługa klienta i sprzedaż w social media, Marta Laskowska, Karolina Janik, Feeltz
  • 2) Jak odnaleźć i zrozumieć klienta w sieci? Trendy w monitoringu internetu, Michał Sadowski, Brand24
  • 3) A dlaczego nie Twitter?, Rafał Janik, Think Media
  • 4) Dwie pułapki social media, czyli dlaczego mierzymy to co potrafimy, a nie to co powinniśmy. O tym kiedy agencja osiąga sukces, a kiedy oszukuje klienta, Michał Górecki, Grupa Heureka
  • 5) Social Media Optimisation, ROI i KPI – wspomnienia 2012 i prognozy na 2013, Hubert Tworkowski / Jan Zając, SoTrender
  • 6) Gdańsk jest wszędzie. Wszędzie gdzie trzeba. Aleksandra Mokwa / Ewa Salamon, Miasto Gdańsk,
  • 14:30 – 15:15 – Lunch
  • 15:15 – 16:00 – Test Social Media SuperStars
  • 16:00 – 17:30 – Case Study Festival
  • 1) Jak media mogą wykorzystać social media, Filip Cieślak, Wirtualna Polska
  • 2) Prezentacje konkursowe
  • Ogłoszenie wyników, wręczenie nagród i zakończenie imprezy ok. godz. 18:00
  • Wieczorem: AfterParty w klubie w Gdańsku

Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing 

Czytaj więcej: Pressroom, Social media, Social Media Convent, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER

Musisz tam być

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij