Game Industry Trends 2013

Game Industry Trends 2013

Game Industry Trends 2013 już 12-13 września na Stadionie Narodowym w Warszawie!

Czym są gry – wszyscy doskonale widzą. Czym są gry wideo – też. Ale jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć? 

To tylko garść z setek pytań, na jakie spróbują odpowiedzieć prelegenci Game Industry Trends 2013, którzy spotkają się 12 i 13 września na warszawskim Stadionie Narodowym z żądnymi wiedzy uczestnikami konferencji. Spotkają się oni z przedstawicielami różnorodnych firm – mniejszych, większych i bardzo dużych. Wśród zacnych prelegentów wymienić wypada: Ellen-Jane Austin z Gameforge czy Christelle Rondel z Plaine Images; Bartosza Binieckiego z Vivid Games; Jacka Brzezińskiego, Krzysztofa Noska i Pawła Zawodnego z Techlandu; Marcina Iwińskiego, Adama Kicińskiego i Michała Nowakowskiego z CD Projektu i CD Projekt RED; braci Miechowskich z 11 bit studios; Wojtka Ozimka z one2tribe; Krzysztofa Pikiewicza z Turtle Entertainment; Marcina Przasnyskiego ze StockWatch.pl; Kamila Sikorę z Bandoneon Games; Tomasza Gopa i Michała Sokolskiego z CI Games; wreszcie Piotra Żygadło z Artifex Mundi. A to i tak tylko garstka prelegentów!

Poza premierową prezentacją raportu, podczas Game Industry Trends 2013 prelegenci opowiedzą m.in. o:

  • Biznesie growym – czy to ważna gałąź gospodarki w Polsce? a jak to wygląda na świecie? czy warto inwestować w produkcje gier?
  • Gamifikacji – zachęcimy wszystkich do wzięcia czerwonej pigułki i skomercjalizowania społeczności w Matrixie
  • Clusterach gier – prezentacja polskiego Digital Entertainment Cluster i francuskiego Plaine Images, czyli wskazanie drogi do najlepszego wykorzystania potencjału regionu i nie tylko.
  • Grach jako potencjale edukacyjnym – dziennikarz, twórcy gier, biznesmeni, dwóch uniwersyteckich doktorów i nie tylko opowiedzą o tym, jak uczyć grając lub grać ucząc.
  • Grach społecznościowych i mobilnych – czy są to trendy rosnące, malejące, przyszłościowe, a może… przeszłościowe?

Program Game Industry Trends 2013 podzielony został na kilka tematycznych obszarów, dzięki czemu uczestnicy będą mogli w prostszy sposób wybrać interesujące ich zagadnienia, by dowiedzieć się więcej o tworzeniu czy biznesowym podejściu do gier.

Game Industry Trends 2013 (12-13 września, Stadion Narodowy) to:

  • ponad 40 prelekcji, wykładów i dyskusji;
  • prawie 60 gości reprezentujących cyfrową rozrywkę w różnej postaci;
  • dwa dni wypełnione wiedzą i okazją do nawiązywania kontaktów wśród uczestników i prelegentów;
  • trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne i specjalne oznaczenia najgorętszych tematów
  • to brak wytchnienia przez 2 dni!
NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.

Czytaj więcej: grywalizacja, gry reklamowe, gamifikacja

Musisz tam być

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij