THINK MOBILE!  Webinarium WP.PL i AdTotal

THINK MOBILE! Webinarium WP.PL i AdTotal

Weź udział w drugim, bezpłatnym webinarium THINK MOBILE! O tym, jak najlepiej wykorzystać mobile w komunikacji 360 stopni opowie Project Manager w sieci reklamowej Optizen Labs – Katarzyna Bednarska. Dowiedz się wszystkiego o reklamowych możliwościach sektora mobile.

Podczas bezpłatnego webinarium:

  • dowiesz się, jak wykorzystać mobile w zależności od rodzaju komunikacji
  • poznasz sposoby najlepszego dotarcia do różnych grup docelowych w mobile
  • zobaczysz case studies kampanii 360 stopni z udziałem mobile
  • będziesz miał okazję zadania pytań prowadzącej 

UWAGA: jeśli nie możesz wziąć udziału w webinarium na żywo, a temat Cię interesuje, zarejestruj się, by otrzymać jego zapis, który obejrzysz w dogodnym dla siebie czasie.

Prowadząca – niezależny ekspert: Katarzyna Bednarska - Project Manager w sieci reklamowej na tablety Optizen Labs. Od kilku lat współpracuje z największymi domami mediowymi w Polsce. Z szeroko pojętym mobile’em zetknęła się w 2010 roku w Mobiserve, gdzie szybko objęła stanowisko Mobile Media Manager. Aktywnie uczestniczyła w tworzeniu strategii rozwoju, skupiała się na planowaniu mediów i projektowaniu stron oraz aplikacji natywnych. Do niedawna współtworzyła agencję reklamową full service Mobilepoint. Stale monitoruje rynek reklamowy dzieląc się najciekawszymi kampaniami na Facebooku oraz na YouTube. Pasjonuje się tworzeniem niestandardowych akcji dla klientów związanych z rich media oraz augmented reality. Prelegent na konferencji Pulsu Biznesu - "Social-Mobile", MMP - "Kobieta pokusa marketingu", prowadząca warsztaty dla domów mediowych.

Gospodarz: Agnieszka Ferenc - Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego AdTotal. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową AdTotal. Odpowiada za rozwój oferty w obszarze Internetu i Mobile, rozszerzanie sieci partnerów biznesowych w Polsce i za granicą, a także realizację strategicznych projektów firmy. Jest szefową grupy roboczej IAB Polska Mobile Marketing. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiedzialna była m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej: Marketing mobilny, Mobile marketing, mobile

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij