RODO SOLUTIONS. Jak promować i sprzedawać zgodnie z nową Regulacją o Ochronie Danych Osobowych i e-Privacy.

RODO SOLUTIONS. Jak promować i sprzedawać zgodnie z nową Regulacją o Ochronie Danych Osobowych i e-Privacy.

Już 25 maja 2018 roku obudzimy się w nowej rzeczywistości RODO/GDPR. Funkcjonowanie działów marketingu i sprzedaży oraz całych przedsiębiorstw związane z pracą na danych osobowych zacznie działać na zupełnie nowych, czasami dużo trudniejszych zasadach. Staniemy przed dylematem, czy na pewno nasze działania prowadzone są zgodnie z prawem i nowymi regulacjami, czy posiadane przez nas bazy klientów są nadal legalne i czy nie narażamy się na ogromne kary, jakie mogą na nas spaść, gdy złamiemy nowe przepisy. O tym, jak poradzić sobie w nowym otoczeniu, nie zagubić się w gąszczu regulacji i obowiązków, ochronić się przed karami i przede wszystkim – zachować ciągłość pracy i nie utracić posiadanych baz danych, dowiecie się Państwo podczas naszego wydarzenia – RODO SOLUTIONS.

Będzie to wyjątkowe wydarzenie o rozszerzonej formule, gdzie oprócz konferencji zaplanowaliśmy dla Państwa specjalną strefę konsultacji i prezentacji rozwiązań dla RODO. W przerwach pomiędzy wystąpieniami uznanych ekspertów, będzie niepowtarzalna możliwość bezpośrednich rozmów i konsultacji ze specjalistami z dziedziny prawa, IT, marketingu, którzy wskażą Państwu konkretne, praktyczne rozwiązania do zastosowania w Państwa firmach.

Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się:

  • – Jakie najistotniejsze zmiany zostaną wprowadzone przez RODO z punktu widzenia marketingu i sprzedaży ?
  • – Co firma powinna zrobić już, a co może zaczekać do 25 maja 2018?
  • – Jak sprawdzić czy bazy marketingowe,  które posiadamy będą legalne po rozpoczęciu stosowania RODO?
  • – Co powinniśmy zrobić przed 25 maja 2018 r. w relacjach z kontrahentami/ podwykonawcami?
  • – Jak uzyskać nowe zgody na przetwarzanie danych osobowych i co powinny zawierać?
  • – Jak poradzić sobie z zakazem automatycznego profilowania klientów (wiek, płeć, zainteresowania)?
  • – Jak bezpiecznie pozyskiwać dane dla swojego biznesu z zewnętrznych źródeł?
  • – Jak skutecznie budować relacje z potencjalnym klientem w kontekście wytycznych RODO.
  • – Personalizacja komunikacji a nowe prawo.
  • – Dlaczego wg regulacji RODO zaangażowanie klienta staje się kluczowe w 2018 roku.
  • – A może outsourcing? Kto może być podmiotem przetwarzającym (konieczność weryfikacji podmiotów przetwarzających)?
  • – Jakie elementy powinna zawierać umowa administratora z przedmiotem przetwarzającym?
  • – Jak zabezpieczyć się przed karami?
  • – Jak prowadzić sprzedaż telefoniczną?
  • – Jakie istotne zmiany wprowadza RODO w branży e-commerce?  
  • – Jakie rozwiązania IT mogą nam pomóc?

W programie liczne case study, praktyczne porady i rozwiązania.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij