Czy crowdfunding dla korporacji ma sens?

Czy crowdfunding dla korporacji ma sens?

Crowdfunding dla korporacji to już nie oksymoron. Coraz więcej dużych firm zaczyna rozumieć, że finansowanie społecznościowe nie służy wyłącznie… finansowaniu. To sprawdzony sposób na angażowanie klientów lub pracowników, wprowadzanie nowych produktów na rynek i wiele więcej.

Jak wykorzystać crowdfunding w obszarze, którym się zajmujesz?

Zapraszamy na webinarium, które z myślą o menedżerach marketingu, produktu, innowacji i PR organizujemy razem z NowyMarketing i Haiz. Bartosz Filip Malinowski opowie o dobrych praktykach znanych korporacji z zakresu crowdfundingu, wytłumaczy dlaczego i jak duże marki mogą łączyć finansowanie społecznościowe ze swoją strategią i odpowie na wszystkie Wasze pytania. 

O tym usłyszysz już 22 lutego o 11:00!

Agenda

11:00 - 11:10: Crowdfunding dla korporacji - dlaczego to ma sens?
11:10 - 11:30: Omówienie i analiza przykładów dużych marek
11:30 - 11:45: Wnioski: zastosowania i korzyści crowdfundingu dla korporacji
11:45 - 12:00: Runda pytań od uczestników

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij