Jak przekonać dział sprzedaży i marketingu do regularnego korzystania z systemu CRM?

Jak przekonać dział sprzedaży i marketingu do regularnego korzystania z systemu CRM?

Współczesne procesy sprzedażowe wymagają całkowicie innego podejścia niż kiedyś. Zarządzanie danymi oraz informacjami o relacjach z klientami są kluczowe do odniesienia sukcesu. Dowiedz się jak sprawić aby Działy Sprzedaży i Marketingu współpracowały ze sobą, wykorzystując do tego system CRM.

Z webinara dowiesz się:

  • Jakie funkcjonalności są kluczowe dla nowoczesnych Działów Sprzedaży i Marketingu.
  • W jaki sposób zmniejszyć ilość biurokracji w działach zajmujących się pozyskiwaniem i obsługą klientów.
  • Na co zwrócić uwagę wybierając system CRM i dochawcę.
  • Jak prawidłowo przeprowadzić wdrożenie systemu, tak aby użytkownicy chcieli z niego korzystać.
  • W jaki sposób pracować z zespołami Marketing i Sprzedaży aby w optymalny sposób wykorzystywały one systemy CRM i dbały o jakość danych.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij