Zrozumieć digital #5: Jak skutecznie uporządkować customer journey w organizacji?

Zrozumieć digital #5: Jak skutecznie uporządkować customer journey w organizacji?

Customer Experience, czyli suma wszystkich doświadczeń klienta, we wszystkich kanałach i punktach styku z naszą marką, jest coraz bardziej kluczowym obszarem, na którym skupiają się działy marketingu i sprzedaży nowoczesnych organizacji. Podczas wydarzenia, postaramy się przybliżyć ten obszar i doradzić firmom od czego zacząć przygodę optymalizacją customer experience i jakie narzędzia mogą w tym pomóc.

Agenda

  • 9:30 - 10:00 Rejestracja
  • 10:00 - 10:40 Dominik Paszkiewicz, Senior UX Designer - "Jak zaudytować customer journey i przygotować skuteczną strategię treści?"
  • 10:40 - 11:00 Przerwa kawowa / networking
  • 11:00 - 11:40 Marta Adranowska, Search Engine Project Manager - "Podróż klienta w digital - jak zwiększyć szansę na konwersję"
  • 11:40 - 12:00 Przerwa kawowa / networking
  • 12:00 - 12:40 Roberta Włodarski, Digital Consultant - "Co łączy customer journey map i system CRM".
  • 12:40 - 13:30 Q&A, rozmowy w kuluarach

Prelegenci:

  • Dominik Paszkiewicz - Senior UX Designer Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów od projektowania użytecznych, dostępnych i intuicyjnych rozwiązań w Polsce. Zrealizował kilkaset audytów i szkoleń oraz kilkadziesiąt projektów konsultingowych dla firm telekomunikacyjnych, banków, fundacji i jednostek administracji publicznej. Z branży finansowej między innymi dla: mBanku, Raiffeisen Banku, Banku BGŻ oraz Totalizatora Sportowego.
  • Robert Włodarski - Digital Consultant Robert posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży, doradztwa i rozwoju biznesu w branży IT. Pracował w takich firmach jak Gartner czy IBM. Poza rynkiem polskim był również zaangażowany w projekty realizowane dla klientów ze Skandynawii, Bałkanów oraz Krajów Bałtyckich. Posiada duże doświadczenie we współpracy z firmami z branży telekomunikacji i nowych technologii.
  • Marta Adranowska - Search Technology Project Manager Project i Product Manager z wieloletnim doświadczeniem. Prawnik z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii. Pracowała dla takich firm jak Deutsche Bank oraz IBM. W Squiz odpowiedzialna za prowadzenie projektów związanych z technologiami CMS, CRM oraz Search. Pasjonuje się projektowaniem doświadczeń klienta, sztuczną inteligencją i rozszerzoną rzeczywistością.  

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij