Jak zaudytować customer journey i przygotować skuteczną strategię treści?

Jak zaudytować customer journey i przygotować skuteczną strategię treści?

Wiele organizacji podczas budowania portali i aplikacji internetowych, skupia się na interfejsach, zapominając przy tym treściach. Dobrze przygotowane treści skutecznie podnoszą konwersję i poprawiają zadowolenie użytkowników w trakcie całego customer journey.

Z webinara dowiesz się:

  • Czym jest mapa doświadczeń klienta i jak ją stworzyć
  • Skąd brać wiedzę i zachowaniach swoich klientów
  • Czym jest strategia treści
  • Jakie są główne zasady komunikacji cyfrowej

Prowadzący
Dominik Paszkiewicz, Senior UX Designer
- Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów od projektowania użytecznych, dostępnych i intuicyjnych rozwiązań w Polsce. Zrealizował kilkaset audytów i szkoleń oraz kilkadziesiąt projektów konsultingowych dla firm telekomunikacyjnych, banków, fundacji i jednostek administracji publicznej. Z branży finansowej między innymi dla: mBanku, Raiffeisen Banku, Banku BGŻ oraz Totalizatora Sportowego.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij