Webinar:

Webinar: "Jak nie zaginąć w archiwum. Skuteczne zarządzanie dużą ilością dokumentów w nowoczesnej organizacji."

Wyszukiwanie odpowiednich zasobów dokumentów, akt czy wyroków to klucz do sukcesu dla każdej kancelarii prawnej czy biura ubezpieczeń. Czy można zrobić to skuteczniej?

Z webinara dowiesz się:

- Jak dać się znaleźć dokumentom.
- Jak wiele spraw może być ze sobą połączone ( metadanymi).
- Czy archiwum spraw i dokumentów może być zawsze dostępne.
- Czy skupić się na przeszukiwaniu lokalnych czy globalnych zasobów?
- Jakie technologie wspierają powyższe procesy.

Prowadząca webinar poprze powyższe przykłady własnymi doświadczeniami jako prawnik z dużej instytucji zajmującej się nowymi technologami.

Prowadząca:

Marta Adranowska – Project i Product Manager z wieloletnim doświadczeniem. Prawnik z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii. Pracowała dla takich firm jak Deutsche Bank oraz IBM. W Squiz odpowiedzialna za prowadzenie projektów związanych z technologiami CMS, CRM oraz Search. Pasjonuje się projektowaniem doświadczeń klienta, sztuczną inteligencją i rozszerzoną rzeczywistością.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij