Konferencja I Love Marketing 24-26.10.2018

Konferencja I Love Marketing 24-26.10.2018

  • Gdzie:

    Warszawa
    Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa

  • Kiedy:

    -

  • WWW:

    ilovemkt.pl

  • Za ile:

    od 470 zł zarejestruj się

Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 24-26 października 2018 w Warszawie! Po raz pierwszy konferencja będzie miała aż 3 dni!

  • Dzień 1 – I ♥ Influencer (24.10)
  • Dzień 2 – I ♥ Marketing (25.10)
  • Dzień 3 – I ♥ Social Media (26.10)

Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców małych i średnich firm, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 20-minutowych prezentacji.

I Love Marketing, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

  • Social Media Marketing
  • Content Marketing
  • Mobile SEO
  • E-Mail Marketing
  • Marketingu Lokalnego
  • Marketing Automation
  • Storytellingu
  • Budowania Marki
  • Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?

  • VI edycji nie zobaczysz online! Wśród dostępnych wejściówek, tym razem nie znajdziesz opcji transmisji w dniu wydarzenia.
  • ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
  • Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24 złote.

Zobacz, kto i z jakim tematem, wystąpi podczas 3 dni konferencji I Love Marketing:

  • Michał Szafrański –„Dlaczego warto współpracować długofalowo? Case study rocznego projektu z Mastercard”
  • Maciej Budzich – „Influencer vs marka vs influencer – czyli kryzys z dwóch punktów widzenia”
  • Dagmara Pakulska – „Generator lajków i zasięgów, szarlatan czy celebryta...czyli kim jest współczesny influencer?”
  • Maja Wiśniewska – „SMS-em w influencera – historia w dwóch aktach”
  • Michał Leszek – „Rola leadera w tworzeniu silnych marek produktowych i handlowych na przykładzie Kruger & Matz i Rebel electro”
  • Magdalena Urbaniak – „8 złotych zasad, których trzyma się każdy influencer, a łamie je większość marek”
  • Szczepan Bentyn – „Token – czyli genialne narzędzie do budowania efektów sieciowych”
  • Krzysztof Siciński – „Nowe Social Media oparte o Blockchain. Co z tego wynika dla Influencerów i Marketerów?”
  • Rafał Masny – „Problemy z Infulencerami i grzechy agencji”
  • Rafał Myśliński i Kamil Natil – Suchar Codzienny – „8 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność postów w Social Media wykorzystując influencerów?
  • Paweł Tkaczyk – „Tawerna „Pod Nietrafionym Briefem” czyli jak bycie piratem pozwala tworzyć lepszy marketing”
  • Magdalena Pawłowska – „Mało znane sekrety pozyskiwania klientów online, pomijane przez 99% biznesów”
  • Michał Kasprzyk – „Przemówienie w ramach product launchu – po co, jak i dla kogo?”
  • Paweł Cichocki – „E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom”
  • Jacek Kłosiński – „Najczęstsze błędy i wpadki w komunikacji wizualnej – jak ich unikać?”
  • Tomasz Miler–  „W jaki sposób rebranding wpłynął na sprzedaż w Manumi.pl?”
  • Maciej Lewiński
  • Tomasz Manikowski – EMOCJE TO NIE WSZYSTKO. Fibonacci, Maslow i rodzynki”
  • Łukasz Chwiszczuk – „Tajemnice Google Ads – tego napewno nie wiedzieliście”
  • Grzegorz Mogilewski
  • Barbara Stawarz-Garcia – „Marketing międzypokoleniowy. Kiedy xD jest spoko, a kiedy już tylko #żal”
  • Mariusz Łodyga – „Czterej jeźdźcy marketingowej apokalipsy. O czterech kluczowych wyzwaniach, z którymi mierzy się każda firma.”
  • Paweł Sala – „Jak w pięciu krokach zwiększyć zaangażowanie odbiorców Twojego newslettera”
  • Piotr Bucki i Kamil Kozieł – „Freud, Batkid i tęcza nad Yosemite. Jak hodować marketingowe treści na kulturowej płytce Petriego”
  • Roman Łoziński – „Przemarkowienie – komunikacja oderwana od produktu.”
  • Sylwia Dąbrowska – „Jaki temat na live dla branży... ? – Jak nie zaczynać planowania live'ów od szukania tematu”
  • Michał Matysiak – „Jak tworzyć content smartfonem?”
  • Artur Jabłoński – „Remarketing na Facebooku – robisz to źle”
  • Maciej Wróblewski – „Dlaczego jedno video sprzedaje wiecej niż publikowanie postów przez cały rok”
  • Katarzyna Młynarczyk – „Netnografia, czyli jak dane digital wpływają na decyzje w biznesie.”
  • Janina Bąk – „Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki swoich mediów społecznościowych”
  • Angelika Chimkowska – „Supermoce Linkedin, czyli jak skutecznie wykorzystać go w social sellingu”
  • Franciszek Georgiew – „5 kroków do lepszej reklamy na Facebooku”
  • Grzegorz Kordeczka
  • Mateusz Czech – „Coming out, czyli o chatbotach i ich roli w marketingu.”
  • Adrian Kilar – „Świadomość ruchomego obrazu”
  • Bartłomiej Rak – „Firmy, które osiągnęły sukces biznesowy dzięki mediom społecznościowym”
  • Tomasz Palak – „Smutne opowieści – jak nieznane paragrafy zepsuły dobre pomysły”
  • Jakub Biel – „Dobra obsługa klienta to darmowa reklama w Social Media – 5 prostych wskazówek”

Przed nami ogłoszenie kilku gości specjalnych, które nastąpi wkrótce!

Do zobaczenia w dniach 24-26 października!

Czytaj więcej: konferencja, marketing, Warszawa

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij