Social selling w B2B – #17 meetup DIGITALKOD CONSULTING

Social selling w B2B – #17 meetup DIGITALKOD CONSULTING

Współczesny marketing to skomplikowany ekosystem wymagający nowych kompetencji, łączenia umiejętności z wielu obszarów.

18 września spotykamy się po raz 17-ty w ramach <digitalkod>, aby porozmawiać o social sellingu w B2B. Czym jest i jak wpisuje się w proces transformacji sprzedaży? Prezentacje poprowadzą eksperci-praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami, dobrymi i złymi praktykami. 

Agenda:

  • 18:00 - 18:15 rejestracja
  • 18:15 - 18:45 - 1 Marcin Sokołowski, ShareBee  
  • 18:45 - 19:15 - 2 prelegent (potwierdzenie nazwisk w trakcie)
  • 19:15 - 19:45 - Łukasz Maroszczyk, Signify
  • 19:45 - 20:30 - networking

Prowadzący: Anna Kreiser

 Adresaci: 

  • dyrektorzy marketingu i CMO
  • managerowie i specjaliści z różnych obszarów digitalu
  • kadra zarządzająca
  • marketerzy B2B 

Spotkanie jest bezpłatne, wymagana jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona. Szczegóły odnośnie poprzednich wydarzeń dostępne są pod adresem: digitalkod.com/wydarzenia

 

Organizator:

DIGITALKOD CONSULTING - firma doradczo-technologiczna zorientowana na wsparciu innowacyjnych przedsiębiorstw w rozwoju i cyfrowej transformacji.

Czytaj więcej:

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij