Fundamenty tworzenia silnego brandu | bezpłatne warsztaty z Mają Lipiak

Fundamenty tworzenia silnego brandu | bezpłatne warsztaty z Mają Lipiak

Temat: Czego prawdopodobnie nie wiesz o budowaniu marki, a powinieneś. Poznaj fundamenty tworzenia silnego brandu na podstawie przedsiębiorstwa Leżę i pracuję

Prowadząca: Maja Lipiak

Data: 11.12.2018, 18.00

Miejsce: Idea Hub Katowice, Chorzowska 107, Silesia City Center

Zapisy: chorzowska@ihub.pl

Jak zbudować markę dla swojego biznesu? Od czego zacząć? Czym jest dobry branding marki i jak w nim odnaleźć czynnik społeczny? 

Podczas szkolenia uczestnicy usłyszą o fundamentach budowania marki na przykładzie dwuletniej pracy nad przedsiębiorstwem społecznym Leżę i Pracuję. Założycielka podzieli się zasadami, na których oparła swój projekt, a które może zastosować każdy przedsiębiorca i marketer. Uczestnicy zaczerpną przydatnej wiedzy o kluczowych krokach budowania silnej i angażującej marki oraz zobaczą jak ważnym elementem w strukturze biznesu stanowią elementy społeczne. Spotkanie będzie miało formę prezentacji z krótkimi elementami warsztatowymi. 

Czego dowiedzą się uczestnicy szkolenia?

1. Zdobędą wiedzę o fundamentach budowania dobrej marki (na przykładzie projektu społecznego Leżę i pracuję).

2. Jak ważny jest element społeczny w strategii budowania silnej i angażującej marki?

3. Podstawowe zasady, które warto znać zakładając swój biznes (od czego zacząć, jak dobrać grupę odbiorców i do nich dotrzeć, jak zacząć budować swoją pozycję rynku).

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla młodych przedsiębiorców zainteresowanych modyfikacją swojego modelu biznesowego na bardziej "społeczny" - ukierunkowany na dany problem lub zjawisko społeczne. Warsztaty to również dobre miejsce dla studentów i młodych przedsiębiorców przymierzających się do budowania marki dla swojego biznesu. 

Biogram Majki Lipiak

Przedsiębiorca społeczny, CEO w Leżę i Pracuję, pierwszej agencji marketingowej, która powstała po to, by dać pracę osobom sparaliżowanym. Z wykształcenia — logistyk i ekonomista, z pasji — marketer. Pracowała m.in. dla Agencji marketingu strategicznego RUBIKOM Strategic Thinking, Agencji Interaktywnej Punkt Krytyczny i Agencji PR Pan Pikto. Laureatka konkursu TEDxRavaRiver na śląskie idee warte rozpowszechniania, reprezentantka Polski w trakcie wydarzenia Merit360, gromadzącego młodych ludzi zdeterminowanych do realizowania Zrównoważonych Celów Rozwoju ONZ. Członkini Rady Biznesu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz aktywna obywatelka programu British Council Active Citizens for Social Enterprise. 

Czytaj więcej: marketing, marka, budowanie marki, szkolenie, warsztaty, branding, biznes społeczny, przedsiębiorstwo społeczne, pomysł na biznes

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij