Innovation 2020

Innovation 2020

Konkurs Innovation

Konkurs Innovation skierowany jest do biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zgłoszenia właśnie ruszyły, a pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego.

Uczestnicy mają do wyboru trzy kategorie:

  • Innowacyjny Biznes – gdzie jury konkursowe docenia rozwiązania wykraczające poza znane i stosowane dotychczas modele biznesowe oraz modele sprzedażowe, ciekawe pomysły na produkt lub usługę, nowoczesny branding oraz działania z zakresu CSR.
  • Innowacyjne Media – w której można zgłosić pracę w podkategoriach aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe oraz smart use of data.
  • Innowacyjne Doświadczenie – nagradzająca działania dotyczące zaskakującego contentu, eventu, consumer experience/user experience oraz touchpointu.

Nagrodzeni w konkursie otrzymują statuetkę – oddaną za każdym razem w ręce innego, niezwykłego artysty. W tegorocznej edycji do współpracy została zaproszona Maja Ganszyniec – artystka projektująca dla marki IKEA, nazywana ikoną polskiego designu. Za kampanię tegorocznego konkursu Innovation, opartą na tematyce hejtu i porażki, odpowiada Twin.digital collective.

Zgłoszenia prac można dokonać maksymalnie do 28 lutego br. Pierwszy termin zgłoszeń mija 2 lutego. Obrady jury odbywają się w marcu oraz w kwietniu. Nominowanych w konkursie poznamy 9 kwietnia, a uroczysta gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 27 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Więcej informacji o konkursie Innovation 2020 znajdziecie na stronie www.innovation.sar.org.pl.

Konferencja Innovation 2020

Tego samego dnia, 27 kwietnia, w godzinach 9:00 - 17:00 odbędzie się konferencja Innovation 2020.

Edukacja i inspiracja, prawdziwe future thinking z INNOWACJĄ przez eksplorację case studies innowacyjnych projektów, procesów. Prezentacja INNOWACJI w marketingu i komunikacji oraz w innych dziedzinach. Pokazując zarówno te jasne, jak i ciemne strony innowacji i technologii, zajmującej coraz więcej miejsca w naszej codzienności.

Tegoroczna konferencja Innovation odbędzie się 27 kwietnia br. w Fortecy - Kręgliccy w Warszawie. Wydarzenie zostało podzielone na na 3 bloki:

1.  INNOVATION4GOOD 

Czy technologia jest zawsze bezpieczna dla ludzi? Jakie są pułapki innowacyjności? Pochylimy się nad rosnącym trendem off-line i graczami, którzy celowo wycofali się z cyfrowego wyścigu. W kwestii pozytywów - zbadamy przypadki, w których technologia popycha ludzi do czynienia dobra w ich życiu. 

2. GAMIFICATION OF LIFE

Rzucimy okiem na innowacje, które niesie ze sobą pokolenie wychowane na grach video. Przedstawimy sytuacje, które obrazują sposób, w jaki gry mogą byc użyteczne w codziennym życiu (np. strategie, symulacje, itp.). Spojrzymy krytycznym okiem na trendy VR, AR oraz gamingu.

3. TECHNOLOGY HACKING REALITY

To ekscytujące przykłady o tym, jak technologia zmienia rzeczywistość, a czasem wręcz ją kształtuje. To tutaj zajmiemy się sztuczną inteligencją, big data oraz narzędziami, które są w stanie objąć niemal wszystkie sfery naszego życia. Jesteśmy zdania, że granica pomiędzy tworem cyfrowy, a rzeczywistym już nie istnieje.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Media: NowyMarketing, My Company, Brief, Marketer +

Czytaj więcej: Innovation

Musisz tam być

Komentarze

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij