Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem w mediach on-line ze szczególnym naciskiem na programmatic
- Uczestnictwem w tworzeniu rekomendacji mediowych oraz prezentacji startegicznych
- Przygotowywaniem i prezentowaniem dokumentów post-buy i competitive review
- Analizą grup celowych, rynku mediów oraz aktywności konkurencji
- Współpracą z komórkami odpowiedzialnymi za m.in. Social Media, SEM|SEO, Performance, RTB, Product Placement
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic)
- Sprawnie liczysz i posiadasz umiejętności analityczne
- Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
- Posiadasz praktyczną znajomość Excela - tabele przestawne, filtry i formuły nie mają przed Tobą żadnych tajemnic :)
- Sprawnie komunikujesz w języku angielskim
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w młodym, otwartym zespole
- Wiedzę, szkolenia i projekty, dzięki którym będziesz się rozwijać
- Stabilne zatrudnienie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- Pyszną kawę i świeże owoce
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim, korzystając z formularza aplikacyjnego poniżej:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy agencją mediową tworzącą skuteczne rozwiązania biznesowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku relacji konsumentów z markami. Starcom jest globalną marką należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce zatrudniamy blisko 250 ekspertów i gwarantujemy naszym klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologii i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Pracujemy dla kilkudziesięciu najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.