Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii video w TV i internecie
- Udziałem w tworzeniu rekomendacji mediowych
- Analizą potrzeb grup celowych, rynku mediów ze szczególnym uwzględnieniem TV oraz Video
- Przygotowaniem prezentacji post buy
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku asystent/junior/ TV planner-buyer/senior media planner buyer lub podobnym w domu mediowym
- Masz doświadczenie z zakupem kampanii TV
- Bezpośredni kontakt z klientem nie jest Ci obcy
- Potrafisz działać samodzielnie, jesteś zaangażowany
- Lubisz liczyć i analizować dane - sprawnie korzystasz z excela (pivoty, filtry, formuły)
- Masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich lat studiów
Co oferujemy?
- Bogatą ofertę szkoleń mediowych skoncentrowaną głównie na umiejętnościach z obszaru digital, a w tym VOD, programmatic
- Rozwój kompetencji w obszarze video online
- Pracę dla topowych marek
- Pracę w dziale multiscreen zespołu klienckiego
- Kontakt z klientem
- Stabilne zatrudnienie
- Benefity pozapłacowe
- Przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, korzystając z formularza aplikacyjnego poniżej:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Jesteśmy agencją mediową tworzącą skuteczne rozwiązania biznesowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku relacji konsumentów z markami. Starcom jest globalną marką należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce zatrudniamy blisko 250 ekspertów i gwarantujemy naszym klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologii i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Pracujemy dla kilkudziesięciu najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.