Czym będziesz się zajmować?
- Implementacją narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics i DoubleClick oraz ich poprawną konfiguracją
- Tworzeniem rekomendacji wdrożeniowych dostosowanych do potrzeb biznesu klienta
- Analizą i sporządzaniem raportów w oparciu o dane pozyskiwane z narzędzi do badania stron www oraz kampanii digitalowych, w szczególności Google Analytics oraz DoubleClick - jednym z głównych obszarów takich analiz będzie optymalizacja ścieżek do konwersji
- Konsultacją z zespołami Publicis Media w zakresie wykorzystania narzędzi do web analityki
- Monitoringiem rynku w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań
Dołącz do nas, jeśli:
- Znasz Google Analytics w stopniu zaawansowanym – warunek konieczny
- Masz rozeznanie w narzędziach web analitycznych na poziomie umożliwiającym prowadzenie swobodnych konsultacji z zespołami (i Klientem) w zakresie wykorzystania tych narzędzi
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację werbalną oraz tworzenie raportów/prezentacji
- Posiadasz praktyczną znajomość obsługi pakietu MS Office
- Cechuje Cię zaangażowanie, proaktywna postawa i chęć rozwoju
- Potrafisz myśleć z perspektywy biznesu Klienta - masz otwartą głowę, zacięcie analityczne i determinację w poszukiwaniu wniosków płynących z danych
- Posiadasz umiejętność syntezy i przekazywania wiedzy
- Znasz lub dopiero poznajesz języki programowania
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie w obszarze UX oraz optymalizacji ścieżek do konwersji
- Praktyczna znajomość języka Java Script, narzędzi wykorzystywanych na potrzeby UX (np. Crazy Egg, HotJar, Optimizely) oraz narzędzi takich jak Google Tag Manager oraz The Analytics Edge
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w młodym, otwartym zespole
- Pracę dla największych i najbardziej digitalowych klientów agencji
- Możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami na rynku i dalszego rozwoju kompetencji strategicznych
- Możliwość testowania najnowszych rozwiązań oraz innowacji
- Wiedzę, szkolenia i projekty, dzięki którym będziesz się rozwijać
- Stabilne zatrudnienie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i programach międzynarodowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez poniższy link:
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych/załączonych dokumentach dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez: ZenithOptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 42, 02-672 Warszawa oraz Starcom sp. z o.o. i SMG Poland sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 44A, 02-672 Warszawa, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej o nas:
Starcom jest agencją mediową tworzącą skuteczne rozwiązania biznesowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku relacji konsumentów z markami. Starcom jest globalną marką należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce zatrudnia blisko 250 ekspertów i gwarantuje klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.