Czym się będziesz zajmować:
- Przygotowywaniem strategii oraz planów taktycznych w mediach digitalowych
- Dbaniem o rozwój kompetencji digitalowych wewnątrz teamu
- Merytorycznym nadzorem nad prowadzonymi działaniami digitalowymi
- Dodatkowo, będziesz współpracował z komórkami odpowiedzialnymi za m.in. Social Media, SEM|SEO, Performance, RTB, Product Placement, Influencer
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz min. 4 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic)
- Potrafisz przygotować strategię digitalową
- Sprawnie liczysz i posiadasz umiejętności analityczne
- Posiadasz praktyczną znajomość Double Click
- Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
- Posiadasz praktyczną znajomość Excela - tabele przestawne, filtry i formuły nie mają przed Tobą żadnych tajemnic :)
- Komunikujesz się sprawnie w języku angielskim
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w młodym, otwartym zespole
- Pracę dla jednego z największych i najbardziej digitalowych klientów agencji
- Możliwość nauki od najlepszych specjalistów na rynku i rozwoju kompetencji strategicznych
- Możliwość testowania najnowszych rozwiązań oraz innowacji
- Wiedzę, szkolenia i projekty, dzięki którym będziesz się rozwijać
- Stabilne zatrudnienie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i programach międzynarodowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez poniższy link:
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych/załączonych dokumentach dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez: ZenithOptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 42, 02-672 Warszawa oraz Starcom sp. z o.o. i SMG Poland sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 44A, 02-672 Warszawa, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej o nas:
Starcom jest agencją mediową tworzącą skuteczne rozwiązania biznesowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku relacji konsumentów z markami. Starcom jest globalną marką należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce zatrudnia blisko 250 ekspertów i gwarantuje klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.