Czym się będziesz zajmować:
- Przygotowywaniem strategii w mediach digitalowych
- Dbaniem o rozwój kompetencji digitalowych wewnątrz teamu oraz całej agencji
- Wymyślaniem nowych rozwiązań i ich praktycznym wdrażaniem w kampaniach największych klientów agencji
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz min. 4 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic)
- Samodzielnie przygotowujesz strategie digitalowe
- Na bieżąco śledzisz nowe trendy i aktywnie poszukujesz nowych, innowacyjnych rozwiązań
- Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
- Komunikujesz się sprawnie w języku angielskim
- Praktyczna znajomość planowania strategii komunikacji oraz planowania pozostałych mediów będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w młodym, otwartym zespole
- Pracę dla największych i najbardziej digitalowych klientów agencji
- Możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami na rynku i dalszego rozwoju kompetencji strategicznych
- Możliwość testowania najnowszych rozwiązań oraz innowacji
- Wiedzę, szkolenia i projekty, dzięki którym będziesz się rozwijać
- Stabilne zatrudnienie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach i programach międzynarodowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez poniższy link:
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych/załączonych dokumentach dla potrzeb realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez: ZenithOptimedia Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 42, 02-672 Warszawa oraz Starcom sp. z o.o. i SMG Poland sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 44A, 02-672 Warszawa, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej o nas:
Starcom jest agencją mediową tworzącą skuteczne rozwiązania biznesowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku relacji konsumentów z markami. Starcom jest globalną marką należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce zatrudnia blisko 250 ekspertów i gwarantuje klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.