W imieniu naszego klienta, Union Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna szukamy kandydata do pracy na stanowisku
Online Acquisitions Sales Manager – Investment Products
Menedżer ds. Sprzedaży Online – produkty inwestycyjne
O UNION INVESTMENT TFI SA:
Union Investment TFI jest renomowanym i niezależnym towarzystwem funduszy inwestycyjnych. Od ponad 20 lat nieprzerwanie pracujemy na opinię firmy profesjonalnej, partnerskiej, tworzącej najwyższej jakości strategie inwestycyjne.
Dzięki temu cieszymy się zaufaniem naszych klientów, którzy powierzyli nam w zarządzanie ponad 14 miliardów złotych.
Oferujemy fundusze inwestycyjne, portfele asset management, produkty emerytalne: IKE i IKZE oraz rozwiązania dostosowane do potrzeb inwestorów indywidualnych i firm. Z naszych usług korzystają klienci indywidualni, firmy oraz instytucje finansowe. Współpracujemy z największymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz niezależnymi doradcami finansowymi.
Więcej informacji na www.union-investment.pl.
MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY ONLINE
Skuteczna sprzedaż w kanałach online jest głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku, które pokrywa obszary sprzedażowo-marketingowe w nowoczesnym, nowopowstałym, międzydziałowym zespole jednego z topowych Towarzystw Funduszy inwestycyjnych.
Do zadań Menedżera ds. Sprzedaży Online należy budowanie modelów atrybucji i oferty produktowej dla nowych klientów detalicznych. Stanowisko podlega Dyrektorowi Działu Sprzedaży Detalicznej, natomiast wybrany kandydat będzie miał znaczną samodzielność i wpływ na tworzenie nowych procesów sprzedażowych w firmie, która osiąga bardzo dobre wyniki sprzedażowe.
Menedżer ds. Sprzedaży Online będzie odpowiedzialny za:
- dopływ dobrze rokujących leadów głównie przez kanały online, jak również za budowanie i testowanie nowych strategii pozyskiwania klientów, w tym określanie grup docelowych i identyfikację możliwości cross sellingu.
- monitorowanie kosztu pozyskania klienta (CAC), zwrotu z inwestycji marketingowych (ROMI) oraz budowanie przyjaznych dla klienta procesów zakupowych w oparciu o nowe technologie i automatyzacji.
- Idealny kandydat to osoba samodzielna, operatywna, umiejąca pracować w zespole, posiadająca wiedzę z zakresu sprzedaży i marketingu w relacjach B2B i B2C (w branży finansowej lub sektorze IT), ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w pozyskiwaniu klientów kanałami online.
Obowiązki
- zapewnienie określonej ilości wartościowych leadów pozyskanych przez kanały online
- zapewnienie określonego % konwersji leadów na klientów
- tworzenie nowych strategii sprzedaży produktów inwestycyjnych
- wypracowanie przyjaznych procesów zakupowych dla nowych i obecnych klientów w ścisłej współpracy ze Specjalistą ds. Przedsprzedaży(Dział Marketingu),
- identyfikacja i realizacja procesów cross-sellingu i upsellingu
- identyfikacja i pozyskiwanie kanałami online nowych grup docelowych
- raportowanie wyników oraz optymalizacja nowych i istniejących procesów pozyskiwania klientów kanałami online.
Doświadczenie
- dobra znajomość technik sprzedaży online i marketingu online w relacjach B2B lub B2C doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu modelami atrybucji multi-touch
- doświadczenie w zakresie marketing automation oraz znajomość narzędzi do analizy sprzedaży
- rozumienie procesów KYC i AML
- 5-7 lat doświadczenia na stanowisku menedżera sprzedaży lub menedżera ds. marketingu i sprzedaży w relacjach B2B lub B2C w branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia, inwestycje) lub na podobnej pozycji.
- 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- dobra znajomość nawyków millennialsów i wiedza w zakresie produktów finansowych
- doświadczenie w prowadzeniu promocji produktowych, budowaniu ofert/paczek produktowych w branży finansowej będzie dodatkowym atutem
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: [email protected]
Do aplikacji proszę dodać klauzulę która pozwoli nam na przetwarzanie Państwa danych w procesie rekrutacji:
„Wyrażam jednorazową zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacji na stanowisko Menedżer ds. Sprzedaży Online zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.