(Młodszy) Analityk w zespole Data Science

 


Główne zadania:

  • Dostarczanie pojedynczych analiz lub samodzielnych projektów zgodnie z założonym harmonogramem prac nad projektem lub zgodnie z poleceniami przełożonego
  •  Komunikacja z członkami zespołów mediowych na wszystkich etapach procesu projektowego
  •  Współpraca w ramach rozwoju narzędzi automatyzujących i usprawniających proces modelowania oraz analizy danych
  •  Współpraca w rozwoju analitycznych metod pomiaru efektywności działań marketingowych

Kwalifikacje:

  • Wykształcenie kierunkowe (Matematyka, Statystyka, Informatyka, Ekonometria, Metody Ilościowe lub pokrewne) – warunek konieczny; mile widziani będa także studenci ostatnich lat studiów magisterskich
  • Minimum roczne doświadczenie w tworzeniu modeli ekonometrycznych wyjaśniających wpływ działań marketingowych na wyniki biznesowe
  • Umiejętność programowania (np. R lub Python)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Zainteresowanie tematyką machine learningu oraz chęć dalszego pogłębiana wiedzy oraz umiejętności w tych obszarach

Mile widziane:

  • Znajomość ekonometrii, oraz wielowymiarowych analiz statystycznych
  • Znajomość rynku mediów
  • Doświadczenie w pracy w agencji/dziale analityczno-badawczym w domu mediowym

Oferujemy:

  • Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
  • Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
  • Niezbędne narzędzia, oraz możliwości poszerzenia Twoich horyzontów 
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta MultiSport)

 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV korzystając z formularza aplikacyjnego poniżej:

https://jobs.smartrecruiters.com/PublicisGroupe/743999681872747--m-odszy-analityk-w-zespole-data-science

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Więcej o nas:

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread. Każda z nich, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Publicis Media zatrudnia na polskim rynku ponad 550 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.

 

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij