Kreatywny copywriter

Droga Sieci,

aktualnie poszukuję do zespołu osoby, której stanowisko można określić jako „kreatywny copywriter”.

Czym powinna się charakteryzować taka osoba?

  • Posiadać minimum 2-3 letnie doświadczenie w branży PR (wymagane doświadczenie w pisaniu materiałów prasowych, krótkich form jak reklama radiowa, koncepcji i scenariuszy filmów wideo czy newsletterów),
  • mieć twórcze spojrzenie na tekst,
  • umiejętność korekty tekstów byłoby atutem,
  • znajomość podstawowych programów i/lub narzędzi graficznych (np. Canva) – mile widziana,
  • zależy mi na zapoznaniu się z portfolio tworzonych dotychczas tekstów.

Jestem elastyczny w temacie formy współpracy (tj. B2B, umowa, inna – w zależności od ustaleń) oraz zaangażowania czasowego.

Preferowana lokalizacja: Wrocław.

#Rekrutacja dotyczy teamu Buena Vista Media Group. Gwarantujemy dużo wrażeń i brak nudy, ale nie chcę Was zasypywać informacjami o szczegółach naszej codzienności, dlatego dokładny opis naszych zadań pozwolę sobie zostawić na rozmowę z zainteresowanymi.

Znacie właściwego kandydata/kandydatkę, a może sami wpisujecie się w nasze oczekiwania i bylibyście zainteresowani współpracą? Zarówno w pierwszym, jak i drugim przypadku zapraszam do kontaktu!

Rafał Wójcicki: [email protected]

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij