Senior digital specialist

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy mediowej IPG www.interpublic.com, w ramach której działamy jako Mediabrands (Initiative, UM, Reprise) i Kinesso. Więcej informacji znajdziesz na naszych stronach:

  • Mediabrands www.ipgmediabrands.com
  • Universal McCann www.umww.com
  • Initiative Media www.initiative.com
  • Reprise Media www.reprisedigital.com
  • Kinesso www.kinesso.com

Planujemy kampanie dla największych światowych marek, kupujemy media i negocjujemy ceny przestrzeni reklamowej u dostawców.

Jednak żadna z tych rzeczy nie zaistniałaby, gdyby nie nasi pracownicy. To właśnie ludzie są naszą największą wartością. Mediabrands to dom indywidualności, które wzajemnie się dopełniają i tworzą zgrane zespoły. Panuje tu otwarta kultura organizacji – akceptujemy różnorodność, która jest u nas w cenie. Lubimy pomagać i dzielić się wiedzą. Przyjacielska atmosfera pozwala czuć się jak w domu i sprawia, że praca staje się przyjemnością. Nie jesteśmy korpo – poczujesz to jak przyjdziesz.

Obecnie poszukujemy do zespołów klienckich w naszych domach mediowych (Initiative, UM) osób na stanowisko senior digital specialist, na którym:

będziesz zajmować się:

  • Samodzielnym kupowaniu i planowaniu kampanii mediowych w mediach online
  • Kontaktem z dostawcami i klientami w kwestii rozwiązań reklamowych na potrzeby realizacji kampanii
  • Weryfikacja zleceń mediowych od dostawców z media planami
  • Monitorowaniem jakości oraz rentowności prowadzonych projektów, raportowaniem wyników
  • Przygotowywaniem szczegółowych analiz budżetowych, rekomendacji mediowych w zakresie digitalu, analiz konkurencji oraz przygotowywaniem elementów strategii komunikacji online
  • Bezpośrednią współpracą z zespołem dedykowanym obsłudze marki - zapewnianiem komunikacji i całościowego wsparcia
  • Kontaktem z dostawcami i klientami w kwestii rozwiązań reklamowych na potrzeby realizacji kampanii
  • Śledzeniem trendów rynkowych, prowadzeniem analiz rynku i konkurencji

w wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej
  • Znajomość narzędzi do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii
  • Umiejętności analityczne i zainteresowanie rynkiem mediów
  • Znajomość modeli rozliczeń z reklamodawcami
  • Zamiłowanie do pracy z wykorzystaniem liczb i danych
  • Biegła znajomość Excel, Power Point
  • Sprawne komunikowanie się w języku angielskim (w mowie i piśmie)

w zamian zyskasz:

  • Pracę dla dużych atrakcyjnych klientów
  • Pracę 100% zdalną na czas pandemii, potem w systemie hybrydowym (najszybciej od nowego roku)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym, adekwatnym do Twoich kompetencji i zaangażowania wynagrodzeniem
  • Szeroki pakiet benefitów, z których sam wybierzesz atrakcyjne dla Ciebie (prywatna opieka medyczna do wyboru, multisport plus, dofinansowanie do nauki języków obcych online)
  • Dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku komunikacji zintegrowanej w strukturach międzynarodowej organizacji
  • Dostęp do autorskich narzędzi
  • Wiedzę, szkolenia i projekty, dzięki którym będziesz mógł się dalej rozwijać
  • Możliwość włączenia się w podejmowane przez nas projekty charytatywne
  • Mimo korporacyjnej struktury wciąż swobodną, niekorporacyjną atmosferę. :)

Brzmi ciekawie? Zaaplikuj, spotkamy się i porozmawiamy o możliwościach współpracy.

Więcej informacji o nas oraz procesie rekrutacji znajdziesz pod linkiem.

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij