Na antenie Polsat i TVN pizzę promuje 15-sekundowy spot, którego bohaterowie, młodzi „zakręceni” ludzie, zajadają się pizzą w rytmie twista. Produkt wspierany jest równolegle kampanią zasięgową na YouTube, platformach VoD oraz na Wp.pl. Video Ads wyświetlą się również w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie.
Uzupełnieniem kampanii ATL-owej są materiały reklamowe w restauracjach, e-mailing oraz komunikacja na stronie internetowej programu lojalnościowego mojapizzahut.pl.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja ADVALUE. Spoty do telewizji zrealizował dom produkcyjny LEMON, a planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Direction.
Cheesy Twist to druga w tym roku, po Festiwalu Pizzy, aktywacja sprzedaży w Pizza Hut, za którą odpowiada agencja ADVALUE. Nowości będzie można spróbować w restauracjach Pizza Hut do końca kwietnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing