Gliwice interaktywnie po raz drugi

Rynek mobilny i perspektywy m-biznesu – to temat najbliższych inter-AKCJI, drugiej edycji spotkań z branżą interaktywną dla studentów, organizowanych przez agencję Positive Power sp. z o.o. Impreza odbędzie się 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”.
O autorze
1 min czytania 2012-06-04
– Pierwsza edycja inter-AKCJI cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, zebraliśmy bardzo pozytywne recenzje – mówi Natalia Dołżycka, koordynatorka spotkania z ramienia Positive Power. – Druga koncentrować się ma wokół tematów związanych z rozwiązaniami mobilnymi. Mamy zamiar pokazać nie tylko m-technologie „od kuchni”, ale przede wszystkim zaprezentować młode, aktywne firmy, które dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji odniosły sukces na tym młodym rynku. Chcemy w ten sposób inspirować młodych ludzi, pokazać że warto wiązać się z rynkiem nowych technologii.

Gliwickie spotkania dedykowane są głównie osobom, które dopiero przymierzają się do pracy w branży interaktywnej, studentom kierunków informatycznych i marketingowych. Głównym celem inter-AKCJI jest zaprezentowanie różnych ścieżek kariery w branży interaktywnej i zainspirowanie młodych ludzi do kreatywnego poszukiwania swojego miejsca na współczesnym rynku pracy.

Druga edycja imprezy, poświęcona zagadnieniom mobilnym, odbędzie się już 14 czerwca w gliwickim Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”. Na barcampie pojawią się między innymi: Rafael Moucka, Prezes Zarządu caartoo sp. z o.o., święcącej triumfy w App Store aplikacji mobilnej do przechowywania kart lojalnościowych, Anna Godek-Biniasz, PR&Marketing Manager w iPlacement firmie o globalnym zasięgu, zajmującej się product placement w grach i aplikacjach mobilnych na urządzeniach Apple oraz Andrzej Ogonowski, kierownik Działu Marketingu w firmie SMSApi.pl. Szczegółowa agenda wkrótce, tymczasem zapraszamy do rejestracji online pod adresem: www.inter-akcje.evenea.pl.

Więcej informacji o imprezie, w tym relacja i zdjęcia z poprzedniej edycji: www.inter-akcje.pl, www.fb.com/interAKCJE .

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj