04.08.2023
Polska sieć PURO Hotels wydaje magazyn PURO People
04.08.2023
Polska sieć PURO Hotels wydaje magazyn PURO People
06.07.2023
Wypoczynek z historią w tle, czyli dlaczego hotele powinny podkreślać swoją przeszłość w komunikacji marketingowej
17.05.2023
Hotelowe historie z marką Golden Tulip i Wojciechem Fiedorczukiem
15.09.2022
Rusza konkurs dla subskrybentów programu lojalnościowego ALL – Accor Live Limitless
27.07.2022
Warszawski Hotel Bristol dołącza do klientów agencji Lepont
09.03.2022
Sieć Leonardo Hotels otwiera drzwi dla uchodźców z Ukrainy
15.10.2021
Hotel szykuje atrakcję inspirowaną serialem „Squid Game”. Goście wezmą udział w prawdziwej rozgrywce
08.10.2021
Accor i Ennismore finalizują umowę joint venture
26.02.2021
W Warszawie powstanie hostel interwencyjny dla osób LGBT+ w kryzysie bezdomności
29.10.2020
Krakowski hotel podczas lockdownu oferuje pokoje dla bezdomnych i potrzebujących
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com