02.04.2024
British Airways w kampanii pt. „Windows” ukazuje na billboardach twarze ludzi lecących 35 tys. stóp nad Ziemią
02.04.2024
British Airways w kampanii pt. „Windows” ukazuje na billboardach twarze ludzi lecących 35 tys. stóp nad Ziemią
28.03.2024
W Finlandii powstały reklamy outdoorowe, które zrozumieją… psy. Do stworzenia kampanii wykorzystano AI
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
05.03.2024
Zmiany w pomiarze OOH wdrożone w badaniach Gemius i Nielsen
27.02.2024
Lokalne centra Warszawy, czyli jak dotrzeć do 60% Mazowsza
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
16.02.2024
Reklama OOH w Polsce w 2023 roku [RAPORT]
05.02.2024
OOH na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
23.11.2023
Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
07.11.2023
Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]