07.03.2024
Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI nie jest wolna od stereotypów
07.03.2024
Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI nie jest wolna od stereotypów
07.03.2024
„Mów o tym głośno i świeć przykładem”. Avon zwraca uwagę na bezpieczeństwo kobiet
06.03.2024
LEGO w eksperymencie „More Than Perfect” sprawdza, jak język wpływa na pewność siebie dziewczynek
27.02.2024
easyJet walczy ze stereotypami dotyczącymi zawodów
18.12.2023
Marka Clipper z kampanią „Stary, ale ogień”
28.11.2023
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci
31.05.2023
LEGO łączy siły z gwiazdami kobiecej piłki nożnej w nowej kampanii
26.05.2023
Kontrowersyjny TikTok Służby Więziennej. Wizerunek strażniczki wywołuje falę oskarżeń o seksizm
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
18.05.2023
Bolt rozpoczął międzynarodową kampanię, łamiącą stereotypy kobiet za kierownicą
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie