23.02.2024
Rusza kampania „Ryzykanci” dotycząca depresji wśród mężczyzn. Wśród uczestników Michał Szpak, Adam Małysz i Łukasz Piszczek
23.02.2024
Rusza kampania „Ryzykanci” dotycząca depresji wśród mężczyzn. Wśród uczestników Michał Szpak, Adam Małysz i Łukasz Piszczek
22.02.2024
Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”
04.05.2022
Nowa kampania marki Dove porusza temat depresji poporodowej
23.02.2022
Reserved i Fundacja Itaka w akcji charytatywnej na rzecz walki z psychicznymi skutkami pandemii
23.02.2022
Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją – kampania społeczna na warszawskich autobusach
08.09.2021
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce apeluje o poprawę opieki psychologicznej i psychiatrycznej dzieci
16.10.2020
#OdKulis: Akcja „Stop Depresji” marki Tatuum i Fundacji Itaka
23.09.2020
Tatuum i Fundacja Itaka we wspólnej akcji walczą z depresją
25.08.2020
Wystartowała nowa odsłona kampanii na temat depresji – „Naucz się mówić do osób chorych na depresję”
26.02.2020
„Znikające dzieci” – 14. edycja kampanii społeczno-edukacyjnej Przeciw Depresji
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean