26.01.2021
NAV agency wygrywa przetarg firmy Lavazza na obsługę BTL
26.01.2021
NAV agency wygrywa przetarg firmy Lavazza na obsługę BTL
21.12.2016
DDB&tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche
10.11.2016
Chipita w AFEKCIE
09.03.2016
Peppermint pracuje dla Banku Zachodniego WBK
07.01.2016
Paweł Lenarczyk (IKEA): digital jest dopiero na początku swojej drogi
18.05.2015
Kreatywny BTL nie tylko od święta
13.03.2015
Agencja K2 wygrała przetarg na strategiczną obsługę działań reklamowych Grupy PZU
27.02.2015
Jak zbudować strategię marketingu zintegrowanego
12.02.2015
Innovation AD – kategorie: Integracja
20.01.2015
Ruszyła kampania Vision Express przygotowana przez San Markos
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN