7 dni temu
Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon
7 dni temu
Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon
7 dni temu
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
19.03.2024
TERMOton oficjalnym sponsorem Magdaleny Fręch
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
12.03.2024
Nowy rozdział marki Decathlon. Firma odświeża logo, tożsamość i portfolio
11.03.2024
Iga Świątek zwyciężczynią rankingu TOP 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim biznesie sportowym
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
07.03.2024
W poszukiwaniu paczki chipsów na stadionie. Kampania „No Lay’s, No Game” z Davidem Beckhamem i Thierrym Henrym
08.02.2024
„Muzeum Wymarłej Mobilności” – kampania ostrzegająca przed skutkami braku ruchu
11.01.2024
Nike i Tiger Woods zakończyli współpracę po 27 latach
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN